pátek 23. srpna 2013

Ze skalky... :)

Vylezla jsem si na skalku nad kolejema. Trochu mě to tu děsí, ale je to tu pěkné. Čekám, že až někdo projde kolem, bude mě považovat za blázna, nebo zločince. Ono schopnost vybadat jako vrach či lupič bemá každý, ale s šátkem přes nos to jde přece jen snáz. Šátek nemám proto, že chci vyloupit banku, ale kvůli mému kašli. Abycb to vysvětlila, v Japonsu nebo třeba Korei, je slušnost při nemoci nosit chirurgickou masku. Já masku nemám, ale i šátek se toleruje, tak mám šátek. Vím, že nejsem v Korei, ale maska se nenosí jen kvůli hygieně, ale je to i módní trend a znám pár lidí, co masku nosí. O tom, proč našemi kolejemi nejezdí pěknou řadu let vlaky, se traduje "pověst". Prý kdysi vykradli nádraží nějací lupiči, nikdi je bohužel nechytil a nádraží zbankrotovalo. Pravda je však taková, že moc lidí vlak neužívalo, aspoň podle státu, a tak se trasa "Horní Slavkov" zrušila. Dnes se vlak prohání, jen po malé části našich kolejí a zbytek trouchniví a zarůstá. Občas se zasním a představuji si, že se tu procházím s nějakým klukem. Je to bohužel jen sen, neboť kluka nemám. Chtěla bych mít, jenže nikdo o mě nejeví zájem. Nikdy nedávám na sobě vědět, že mi chybí někdo do páru a když se mě někdo zeptá, odpovím s námahou, ale s úsmévem a každý se diví. Jenže já nemám ani možnost, s někým se seznámit a když se zamuluju, tak špatně. Na každýho prý čeká někdo druhý, ale já se bojím, že na mě někdo zapomněl. No nic. Už pár dní si pouštím singly a všelijak se u nich hýbu, na chreografie jsem poleno a jediný co zvládám je gwiomi od Haki, refrém k RingDingDong od SHINee a něco z Wolf od EXO, to něco je udělat si na slovo "wolf" uši z rukou, udělat "a-úúú" a škrábnout před sebe :D po prázdninách mě Míša musí naučit ruce k luciferovi od SHINee a ještě něco, páč jediný, čeho jsem schopná u tancování, je protáhnout se. Proto ranní čištění zubů beru jako rozcvičku a snažim se tančit, marně. :D K mýmu tancování, před hooodně dávnem jsem se snažilla tančit tu blbost z ještě větší blbosti jménem Hannah Montana ( -.- ) :D sice to vypadalo spíš jak kdybych měla záchvat, ale všichni to přežili :D Ráda bych chodila tančit, ale jsem nulové ohebná a ani tu hvězdu, nebo stojku nezvládnu, ale běhat umim, takže jsou učitelé tolerantní. No, teď budu muset projevit své schopnosti "horolezce" a slézt dolů. Bylo by suprový potkat podobného blázna, co poslochá k-pop, není z moc daleka a byl by ochotný se mnou chodit ven, je pravda, že to, co čekám, je spíš zázrak. Ale já jsem snílek. Jak já říkám: "Svět patří snílkům, protože jen snílek dokáže z ničeho, vykozlit všechno..." :)








 


Žádné komentáře:

Okomentovat