úterý 27. srpna 2013

Můj "¢®@z√" den

Pro ty, co nerozluštili "¢®&z√" = crazy ;D Včera jsem dopsala komplet "Never Give Up" podle plánu Kanji, Romanji i anglický překlad, takže užívám vítězství. S Miškou jsem si předevčírem psala ohledně LEDApple, no a díky ní teď furt poslouchá HanByul-ovo covery, má boží hlas... už jsem se domluvila s holkama, že si ho pořídíme domů a bude nám zpívat ukolébavky a ráno budíček. Sice stále z LEDApple miluju KyuMina, ale to Onewa, MinHa z SHINee, Taa z EXO a Leeteuka ze SuJu taky :D ale Hanbyul to prostě vyhrál :D No, abych se nezakecala :D dneska jsem si pustila LEDApple cover, spíš parodii :D, na gantelmena od PSYe a jedla jsem při tom... nebyl to dobrý nápad, skoro všechno jsem vyprskla. Dneska jsem pokoušela své umění- jezení hůlkami... no vedlo se mi, ikdyž to na fotce nevyppadá, já se při jídle soustředím jen na jídlo, takže se mi hůlky zrovna rozjely, když jsem se fotila, původně to byla fotka pro osobní použití, ale docela se mi líbila, takže se chci pochlubit. Polívka je čínská s nudlemi a byla výborná. Ta šedá, co mě už dva dny zalehává je naše čičina. Někdy je na zabití, ale jinak je to to nejnevinnější stvoření, co znám. Když si vemu, že se netěším do školy, je mi těch šest dní krátko, ale při pomyšlení, že se těším nehorázně na holky "partu", tak je šest dní moc a dlouho trvají. Už se těším, jak si s Miškou budem povídat o k-skupinách, co Denča s Natkou neznají :D A na Denču, se kterou si budem jak malé děti hrát "bombičky" :D a donutím holky hrát žabáka... :D No jo jdu už potřetí do první třídy, tak začnu pořádně :D a rovnou s bláznem jako je Denča, za poslední roky jsem se z neoblíbené stala ta blbá, ale nepřekáží... Tak nevím co říct na konec. Asi, vám popřeju krásný zbytek prázdnin :)

Žádné komentáře:

Okomentovat