úterý 6. srpna 2013

The Doctor

Netajím se svou láskou k jednomu božímu britskému seriálu jménem "Doctor Who"  do češtiny se překládá jako "Doctor Kdo", ale  jelikož všem zní tento název příšerně, je proto oficiální český název "Pán času" (timelord) . Můj popis, myšleno, říct vám vše o Doctorovi by zabralo desítky stránek knihy, vypadalo by to spíše, jako román, než jako popis, tak se vám pokusím stručně spíše "wikipediově" vysvětlit o co jde. Doctor Who je dlouhodobý seriál, jež se dělí na období "před časovou válkou" a "po časové válce", já osobně viděla jen díly po časové válce, tzn. r. 2005 a dál. Seriál začal roku 1963 první díl se odvisílal 23. listopadu a byl velice úspěšný. Začíná tím, že si muž z Gallifray, což je vysoce vyspělá mimozemská planeta, "vypůjčí" vesmírnou loď s porouchaným krycím systémem, takže vypadá jako policejní budka z padesátých let tato loď je navíc zvláštní ještě jednou věcí, jak řekla Clara v dílu "Snowman": "It's smaller on the outside!" . Ostatní však vždy řeknou, když vejdou dovnitř : "Oh, it's imposible. It's bigger on the inside!". Pravda je, že TARDIS (Time And Relative Dimension In Space), jak ji pojmenoval Doctor, je nekonečně velká a dokonce zde najdete v knihovně bazén! ;) Doctor s touto lodí cestuje vesmírem, zachraňuje ostatní obyvatele vesmíru a zabraňuje jakémukoliv výkyvu v čase. Doctor je něco jako kočka, zatímco kočka má sedm životů, Doctor má třináct. Ovšem pokaždé, co jeden život ztratí, kompletně se změní v někoho jiného. To by byl asi konec popisu,trochu se bojím své zažranosti do tohoto seriálu, dalo by se pokračovat společnicemi Doctora, které bývají nádherné a každá je osobnost, ale než vám říkat o Doctorově ženě a servírovat vám každý díl, to počkám, až Doctora uvidíte sami. A teď, proč? Na konci roku byla, v městě kam chodím do školy, premiéra trojdílného filmu "The Hobbit" a tak jsme se tam s partou vydali. Film byl úžasný a stal se mým oblíbeným, Martin Freeman (Bilbo Baggins) mě zaujal a příjemné zjištění pro mě bylo, že hraje i v britském seriálu "Sherlock" (o něm možná později) ve kterém ztvární Dr. Watsona. Moje kamarádka do něj byla zažraná a později mě přinutila, zkouknout Doctora. Od té doby mě dobrodružství Doctora pohltila naplno a já stále sním, že obcestuji celý vesmír! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat