neděle 25. srpna 2013

My k-pop songbook.

Ještě když jsem byla v tercii, berte to jako před dvéma roky, tak jsme na hudebku měli strašnou učitelku, která se snažila naučit všechny zpívat a to se jí v naší třídě prostě nemohlo povést, takže když se zpívala písnička, byla jsem s Luckou, pardon, s Luckama, stále je to jen jedna osoba :D, jediná kdo zpíval, ale ikdyž se Lucky snažila, tak jsem prostě byla nejhlasitější. Teď jsme dostali zpět naší nejmilejší učitelku hudebky a naštěstí jí ostatní poslouchají. Navíc k nám přibyla Petra, sorry, Petry a tak jsem slyšet jen ve výškách, nebo od cé jedna do maximálně do gé jedničky. Ale co je komu do toho, jak hlasitě zpívám :D. Abych se dostala k nejhlavnějšímu. Ta učitelka po nás chtěla "zpěvníčky" prostě jsme si měli koupit sešit s pevnýma deskama a ona nám během roku dávala písničky, co si máme napsat a nakonec to známkovala. Nikdo to nedělal, jen když po nás tu knihu chtěla, tak jsme to všichni dopisovali ve škole. Ono ani nemělo cenu si ten zpěvník psát, protože všechny písničky, snad až na dvě, byly ve "žlutém zpěvníku" (já písnička 2, pro 5.-9. třídy základních škol). Já jsem vzala nějaký starý sešit, vytrhla jsem popsané strany a oblepila jsem to plakáty :D a psala jsem do toho tužkou. No před dvěma týdny jsem si uklízela a našla jsem sešítek s pevnýma deskama s nápisem "zpěvníček". Došlo mi, že ta hrozná učitelka nám, když se s námi "loučila", řekla, že naše další učitelka bude ty zpěvníky taky chtít, tak jsem si kvůli té, co jsme měli další rok koupila něco vytrvalejšího. No samozřejmě ty zpěvníčky vůbec nechtěla, proto jsem tu knížečku našla až při úklidu. Nejdřív jsem ji umístila na to "nejváženější" místo v prvním šuplíku nahoře. No až do včerejška. Stále si zpívám něco k-popovýho a už nechci furt hledat texty na netu, tak jsem se rozhodla, využít tu knížečku k původnímu účelu. Ono by to nebylo nic přebornýho, přepsat text z netu, ale já se rozhodla napsat si kanji, romanji i eng. lyrics. Kdybych si jako první písničku nezvolila "Never Give Up" tak už to asi vzdám :D ale tohl jsem zvládla asi tak za půl hodiny. Vím, že to je blbě frázovaný a že to vypadá mírně nečitelně, ale opravdu jsem se snažila :D "Clap, clap yur hands everybody. everybody clap yur hands. Left, left to right. Right, right to left. Everybody just clap yur hands.Clap yur hands everybody. everybody clap yur hands. Left, left to right. Right, right to left. Put yur hands up in the sky... "

Žádné komentáře:

Okomentovat