středa 21. srpna 2013

Moje velké K aneb Já a K-Pop

Začlo ti nevině. Byli jsme na třídenním školním výletě. Druhý den našeho putování jsme zakončili celkem brzy a tak jsme si s holkama na pokoji povídali. Všechny, až na mě poslouchaly aspoň trochu k-pop a ačkoliv Míša už rok pouštěla všechny písničky a videa, co našla, mě neovlivnila, jo je pravda, že jsem si, to byla k-poperka jen Míša, pustila BB, ale po chvilce jsem zapomněla.Ale zpět k výletu. Míša byla na fb, ale byla nuda, tak došlo na videa, co měla v mobilu. Nejprve pustila něco smutného, už nevím co, ale druhé video si stopro pamatuji. Bylo to Hello od SHINee, když se objevil Onew, bylo jasno. Ptala jsem se, kdo to je. Holky chytaly záchvaty smíchu a pak mi vysvětlily, že se ještě před chvílí o něm se mnou bavily, že to je Onew, ten co uklouzne na rovině a jeho velikost ... ehm je desítka po hrochovy a velrybě. Řekli mi, že jeho příjmení je Lee [:í:] a jako každý Lee zdědil to, co z něj dělá desítku po velrybě. :D Dál mi miška pustila RingDingDong a bylo to. Ovšem že se mě pak zbytek výletu ptaly, jestli myslím vážně, jak to, že jsem se zabouchla do Lee Jin Ki-ho tak to, že budu poslouchat k-pop. No, svoji sbírku jsem rozšířila o Choi MinHo-a, Lee TaeMin-a ( oba i s Lee JinKi-m SHINee) a o Huang ZiTao-a (EXO-m). Mám pár dalších, co mám ráda, ale na tyhle, zatím, aspoň pro mě, nemají. :D Myslete si že jsem blázen, ale nebýt Míši, tak vám teď třeba píšu o 1D nebo JB. :D Mým snem, tím co je nejsplnitelnější, je seznámit se stejně švihlím k-poperem. Tak mi pište! :D Mějte se, jdu poslouchat čínskou verzi Growl (hádejte proč asi). Jo a kdybyste měli dotazi jestli třeba poslouchám i B.A.P nebo prostě cokoliv, tak pište, já napsala jen ty dvě skupiny, co ovlivnily můj život jako první, poslouchám i holky, tak se prostě ptejte, já zodpovím mileráda :) Tak pa :) (ta fotka "czech shawol" byla 2minovi do videa k narozkám :) )


 

"I'm EXOtic" (vím, že to není official název, ale používají ho skoro všichni)

Žádné komentáře:

Okomentovat